زلف هـندو

تعهد در عین آزادی

۹۲ ۰۴ فروردين
گاهی وقتی یک قضیه ی خیانتی طلاقی رسوایی چیزی به بار می آید من انگار زیادی بی تفاوتم با اینکه دیگران خودشان را به آب و آتش می زنند و هی دنبال مقصر می گردند،من ترجیح می دهم سکوت کنم چون می دانم اگر نظرم را ابراز کنم حتما حتما چارتا نگاه چپ چپ کم کمش نصیبم می شود.
شاید خیلی ها نظرشان مثل نظر من باشد،نمی دانم:
+چشم هایم را می بندم و به این فکر می کنم که حالا یک زن متعهدم اصلا فراتر بروم یک زن متاهل شوهردار(تصور تهوع آور) خیلی هم خوش وخرمیم اما یک هو یا در اثر مرور زمان این مرد متعهد له من را همراه با یک زن دیگر به جز من متعهد دیده اند یا اخباری مبنی بر این قضیه به گوش رسیده این وسط عکس العمل من چه خواهد بود؟
+بدترین حالت ممکن را تصور کنید که یک زن مرد مورد علاقه ی در تعهدش را با یک نفر ببیند،عکس العمل چه خواهد بود؟
حالا چشم هایم را باز می کنم و از تصوراتم خارج می شوم و اما عکس العمل من:
ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده صدای خود را صاف نموده و بعد از آرام شدن فضا و در خلوت یک بار دیگر از خود آقای مورد تعهد سوال پرسی آغاز می شود،پرسیدن سوال باید به نحوی باشد که آقای مرد راستش را بگوید خیلی هم ریلکس
پاسخ می تواند دو جنبه داشته باشد:
1)نه عزیزم باور کن هیچی نیست و این زنه خودش سیریش من شده
2)آره می خوامش اصلا من یکی دیگرو می خوام.
باز همانطور که خونسردی حفظ می شود باید این طوری پاسخ داده شود:
1)خب عزیزم زودتر بهم می گفتی خودم درستش می کنم من به تو اعتماد دارم می دونم عشق تو حقیقیست و نمونه ی یک مرد واقعی هستی(بعد هم احتمالا یک بغل و بوسه ای صورت می گیرد با این لبخند تا بنا گوشها)اصلا هم نگران دزدیده شدن همسرمان نیستیم و تا پای جان برای حفظ بنیان خانواده تلاش می کنیم و زین پس علاقه مان هم هی بیشتر می شود و به به و چه چه می کنیم.
2)خب عزیزم زودتر می گفتی،آره این طوری بهتره من که جز خیر و خوبی تو چیزی نمی خوام امیدورام با همدیگه خوشبخت بشین هر وقت کاری بود من در خدمتم (باز لبخند می زنی اینبار از این لبخند ملیح ها و نهایتا دست می دهی و محل را ترک می کنی)این طوری احساس سیریش شدن هم نمی کنی خیلی هم حرکت انسان دوستانه ایست.
پ.ن:وقتی قدر دانسته نمی شوی بهتر که نباشی،آدمی باید با کسی باشد که قوه ی تشخیص بالایی داشته باشد،اصلا هم شاکی نباشید.
شعور ذاتی است و برخی قوه ی اشعار ندارند 

بنده شخصا از این طرز فکر هم به شدت راضی هستم
۹۲/۰۱/۰۴
فهیمه جاوری